20130327

למה אני כל כך אוהבת סקס חי

היי ברוכים השבים לבלוג! קודם כל אני רוצה לעדכן אותכם שמצאתי שירות חדש שנותן להרשם לכל אתרי ההכרויות בחינם ואוטומטית בלחיצת כפתור. אני נרשמתי וזה שווה ביותר, חוסך המון זמן :) (בצד שמאל של הבלוג)

סקס חי - עדיף מסקס רגיל?

כולנו אוהבים סקס, אין ספק בכך.
אבל יש משהו בסקס חי במצלמה שמאוד מדליק אותי. אני מאוד אוהבת להיות מאחורי המצלמה ולדבר עם אנשים מישראל.
הרבה פעמים אני מכירה גבר באתר הכרויות ואז אנחנו עוברים לסקס חי במצלמה ואני מוצאת את עצמי מדברת איתו שעות על גבי שעות (בין אם עירומים ובין אם לא). בדרך כלל באתרים שמאפשרים את זה יש דיקרטיות מלאה ואף אחד לא יכול לראות אותך מלבד הבן אדם שאתה מדבר איתו, לכן אני ממליצה מאוד.

אתרים מומלצים לסקס חי

אני מביאה לכם אתרים מומלצים שאני רשומה אליהם יחד עם השם משתמש שלי כך שתוכלי לדבר איתי שם ונעשה כיף יחד :) בכל האתרים ניתן לדבר סקס חי בחינם וללא כל תשלום


איך אפשר ליצור איתי קשר?
יש אתר מדהים שאני כבר שנה משתמש רק בו. יש בו מלא אפשרויות ואפשר להפגש שם ממש בקלות.
כל חודש אני נפגשת עם 3 גברים בערך משם. זה ממש קל כי צריך רק שיחה קצרה ונחמדה ואז כבר אפשר לקבוע להפגש ולהנות.
כפי שאתם כבר יודעים אני דו מינית ויש באתר הזה המון המון בחורות אז אני נהנית מכל העולמות שם חח.
המשתמש שלי שם זה "ריטה הסקסית" תירשמו תעשו מנוי ודברו איתי
*יש לעשות מנוי כדי להנות מכל ההטבות, לא יקר וממש שווה את זה :)
לחצו על התמונה והירשמו