20130203

פורום הכרויות

היוששש לכולם :) ! ברוך הבא לבלוג הסקסי שלי :) איזה חודש עבר עלי! מתה לספר לכם :) כמו שכתבתי לכם בבלוג הקודם, נפרדתי מחבר שלי לפני חודש.. אז מצאתי זמן להרשם ל 4  אתרי פורום הכרויות  שאני מחפשת בהם סטוץ..אתם מוזמנים להרשם ולדבר איתי שם. אני נרשמת לאתרים אלה רק למטרת סטוצים אז לא לשלוח הודעות למטרת קשר רציני(ההרשמה לכל האתרים בחינם)(לעצלנים שבינכם מצאתי שירות חדש שמאפשר להרשם חינם לכל אתרי ההכרויות אוטמטית, זה בצד שמאל של הבלוג).תהנו חמודים שלי.
---------------------------------------------------------------

אתר הכרויות שאני רשומה אליהם:


------------------------------------------------------------------------------------

אוקיי באתר בליינד דייט זה אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי.  השגתי עד עכשיו ההכי הרבה סטוצים,תמיד שאני מחפשת סטוץ אני נכנסת אליו ויש לי סטוץ כבר לאותו לילה.יש פה אפשרות למצלמה אז נוכל לדבר במצלמה(רוב הסיכויים שזה לא יגמר בדיבורים חח) באתר הזה הכי זורמות ורוב הקשרים שיוצאים משם זה סטוצים.מומלץ ! תוסיפו אותי לחברים בפורום הכרויות("ריטה החמה) לחצו על התמונה להרשמה חינם

תגובות
ניר_הגבר- המצאה גאונית! מצאתי פה 3 סטוצים תוך שבוע.. אדירר
אבי_הרש- אין עלל בליינד דייטט האתר הכי שווה.. הרוב פה מחפשות סטוץ.. נורא קל להכיר פה
-----------------------------------------------------------------------
אתר אתרי פורום הכרויות  מצוין לסטוצים הוא לאבלי שאליו נרשמים רק מי שמחפש סטוצים באינטרנט...שווה ביותר :) .תוסיפו אותי תחת השם "ריטה1-תל אביב" . יש שם אפשרות לארגון של אורגיות של 2 בחורות על גבר למעוניינים....והרבה בחורות מחפשת סטוץ .לחצו על התמונה להרשמה

תגובות
ירון_חסוי- אחלה אתר! מוצאים פה סטוץ בקלות..יש פה גם הרבה כוסיות האמת 
--------------------------------------------------------
את האתר הבא אני מאוד אוהבת.. נרשמים ומקבלים מספרי טלפון של בחורות ובחורים היישר לטלפון הנייד..שאני רוצה סקס ומחפשת סטוץ אני בדרך כלל נכנסת לפה ומוצאת סטוץ כבר לאותו ערב.. זה פורום הכרויות וזה נורא מהיר כי מקבלים ישר את המספר ורוב הגברים והבחורות שנרשמות לשירות מחפשות סטוצים כבר לאותו לילה,לחצו כאן להרשמה חינם!


תגובות
שאבי- פשוט מקבלים תמספר וזורמים משם..אני מבקש פייסבוק לפני שאראה את הבחורה שאני מדבר איתה
נימי_הטחול- אני לא אוהב להגיד את זה חח אבל את החברה שלי הכרתי פה... אחלה דבר יש פה גם הרבה כוסיות :) 

----------------------------------------------------------------------------
הנה אתר מצוין שאני מחפשת סטוץ אני נכנסת אליו ומכירה המון גברים.. זה אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי   למטרת סטוצים..הרשמה מהירה ונוחה :) חבר'ה רק מי ששם תמונה אני עונה לו..ורק מי שרוצה סטוץ לאותו ערב שיפנה אלי כי אין לי כח לבזבוזי זמן מיותרים  חפשו אותי תחת השם "ריטה בייבי2". לחצו על התמונה להרשמה חינם
תגובות
ron- אתר אשששש האתר הזה מציל לי את חיי המין חח אני חוגג עליו
רפי ג- האתר עם הבנות הכי כוסיות אין ספק בכלל..הרבה זורמות גם..חבל שאין אפשרות למצלמה.
------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------
תגובות:
גיא צמח- האתר של הסטוצים בטלפון פשוט גאוני..זה כזה קל להשיג סטוצים באינטרנט בימנו שזה מדהים
אסף ראובני- אחלה אתרים ! למרות שהכרתי את רובם..כרגיל כיף לקרוא אותך :)
ירון- אחלה כתבה! אין על בליינד דייט מוצאים שם סטוץ תוך דקה.. הכי טוב בתחום ה סטוצים באינטרנט, יש שם הרבה שאפשרויות ל פורום הכרויות
אורן חסוי- כרגיל ריטה את לא מאכזבת! טוב לדעת שאת גם מחפשת סטוצים באינטרנט.. אני ממשיך לעקוב אחרי הבלוג ונהנה מכל רגע :)