20120913

אתרי הכרויות חינם ללא דמי מנוי

היי חמודים! הרבה זמן לא כתבתי פה.
קודם כל אני רוצה לעדכן אותכם שמצאתי שירות חדש שנותן להרשם לכל אתרי ההכרויות בחינם ואוטומטית בלחיצת כפתור. אני נרשמתי וזה שווה ביותר, חוסך המון זמן :) 

אתרי הכרויות חינם ללא דמי מנוי

היוששש לכולם :) ברוך  הבא לבלוג הסקסי שלי ! הבלוג הפעם הוא בנושא סטוצים. כמו שספרתי לכם עברתי רישמית לעיר הגדולה תל אביב. מאז המעבר אין ספר שחיי השתנו מקצה לקצה. אני מרגישה הכי חופשיה בעולם ומרגישה שאני יכולה לעשות מה שבא לי. כמו שספרתי לכם נפרדתי מהחבר שלי (היינו 3 שנים יחד) וכרגע אני רק מחפשת להנות מהגברים היפים שיש בישראל.. אז אני אשמח להכיר מישהו שלא מחפש קשר רציני כרגע :) נרשמתי לאתרי הכרויות ואתם יכולים למצוא אותי שם, אני מביאה את השם משתמש שלי בכל אתר שיהיה המשך יום נעים חמודים...


אתרי הכרויות חינם ללא דמי מנוי שאני רשומה אליהם:



האתר העיקרי שאני משתמש בו כרגע כבר במשך שנה להשיג סטוצים, קוראים לו זבנג.

כל חודש אני נפגשת עם 3 גברים בערך משם. זה ממש קל כי צריך רק שיחה קצרה ונחמדה ואז כבר אפשר לקבוע להפגש ולהנות.
כפי שאתם כבר יודעים אני דו מינית ויש באתר הזה המון המון בחורות אז אני נהנית מכל העולמות שם חח.
המשתמש שלי שם זה "ריטה הסקסית" תירשמו תעשו מנוי ודברו איתי
*יש לעשות מנוי כדי להנות מכל ההטבות, לא יקר וממש שווה את זה :)
לחצו על התמונה והירשמו




-----------------------------------------------------------------------
 הנה אתר שאני נכנסת אליו תמיד שאני מחפשת סטוץ לאותו לילה.. שאתם נרשמים תשימו תמונת פרופיל כדי שאענה לכם..השם משתמש שלי :ritadana .לחצו על התמונה להרשמה
הכרויות חינם ללא דמי מנוי
תגובות
ירון_חסוי- אחלה אתר! מוצאים פה סטוץ בקלות..יש פה גם הרבה כוסיות האמת 
--------------------------------------------------------
את האתר הבא אני מאוד אוהבת.. נרשמים ומקבלים מספרי טלפון של בחורות ובחורים היישר לטלפון הנייד..שאני רוצה סקס ומחפשת סטוץ אני בדרך כלל נכנסת לפה ומוצאת סטוץ כבר לאותו ערב.. זה אתר הכרויות חינם ללא דמי מנוי וזה נורא מהיר כי מקבלים ישר את המספר ורוב הגברים והבחורות שנרשמות לשירות מחפשות סטוצים כבר לאותו לילה, השם משתמש שלי:ritadana10 (לא עונה לגברים שלא שמים תמונה שלהם)
לחצו כאן להרשמה חינם!
הכרויות חינם ללא דמי מנוי
תגובות
שאבי- פשוט מקבלים תמספר וזורמים משם..אני מבקש פייסבוק לפני שאראה את הבחורה שאני מדבר איתה
נימי_הטחול- אני לא אוהב להגיד את זה חח אבל את החברה שלי הכרתי פה... 
אחלה דבר יש פה גם הרבה כוסיות :) 
-------------------------------------------------------------


תגובות
ron- אתר אשששש האתר הזה מציל לי את חיי המין חח אני חוגג עליו
רפי ג- האתר עם הבנות הכי כוסיות אין ספק בכלל..הרבה זורמות גם..חבל שאין אפשרות למצלמה.
------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------
תגובות:
גיא צמח- האתרר של הסטוצים בטלפון פשוט גאוני..זה כזה קל להשיג סטוצים באינטרנט בימנו שזה מדהים
אסף ראובני- אחלה אתרים ! למרות שהכרתי את רובם..כרגיל כיף לקרוא אותך :)
ירון- אחלה כתבה! אין על בליינד דייט מוצאים שם סטוץ תוך דקה.. הכי טוב בתחום ה סטוצים באינטרנט, יש שם הרבה שאפשרויות ל הכרויות חינם ללא דמי מנוי 
אורן חסוי- כרגיל ריטה את לא מאכזבת! טוב לדעת שאת גם מחפשת סטוצים באינטרנט.. אני ממשיך לעקוב אחרי הבלוג ונהנה מכל רגע :)